Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

Καλοκαίρι ήταν και πάει...



Πάει και αυτό το καλοκαίρι. Λίγο ήταν αν και έκανα ίσως τις μεγαλύτερες διακοπές της ζωής μου μέχρι σήμερα. Ποτέ όμως δεν είναι αρκετό εκτός και αν είχες την τύχη να είσαι διορισμένος καθηγητής και έχεις το τρίμηνο αραχτός σε κάποια παραλία ;-)

Τι κάνατε retropolites μου; Παίξατε τίποτα στις διακοπές σας; Ή το καλοκαίρι και η αφόρητη ζέστη σας απωθούν από το να κλειστείτε στο σπίτι αγκαλιά με την κονσόλα σας; 
Είστε τύπος που θα πάρει το φορητό του και θα παίξει στο μπαλκόνι ή είστε πιο παραδοσιακός τύπος; 

Να σας πω τι έκανα εγώ. 
Πρώτα απ όλα το ps4 άνοιξε στο τρίμηνο δύο φορές και αυτό για να δω αν έχει και πόσα updates. 
Τον χρόνο μου κέρδισε επάξια το νέο nintendo switch και τα λίγα παιχνίδια που έχω σε αυτό στα οποία όμως συμπεριλαμβάνονται το εκπληκτικό mario odyssey με απίστευτες μουσικές και χαριτωμένα γραφικά ικανά να σου γλυκάνουν όλη τη μέρα κάτι που είχε να μου συμβεί με mario παιχνίδι από το super mario galaxy! 
Το δεύτερο παιχνίδι που αφιέρωσα χρόνο ήταν το κλασσικό πλέον mario kart. Διπλά στη βεράντα χωρίς να χρειάζεσαι πρίζα και δεύτερο χειριστήριο καθώς η κονσόλα σε αυτό το κομμάτι σου λύνει τα χέρια. 

Από ταινίες καλοκαιράκι συνήθως θα δω ανάλαφρες ταινίες με σούπερ ήρωες που έχουμε τόσες πολλές πλέον που ξεχνάς τι είδες και σε ποια ταινία. Πάντα όμως θα δω τα αγαπητά σαγόνια του καρχαρία (jaws) μιας και το στοιχείο της θάλασσας με τραβάει σε ταινίες τέτοια εποχή. 
Άντε να δω ενδιάμεσα τους λατρεμένους απαράδεκτους, το the kopanoi και τον ροζ γάτο. 

Από κινηματογράφο κάθε χρόνο λέω να πάω σε θερινό σινεμά και ποτέ δεν πάω. Οπότε μηδέν εις το πηλίκο.

Σειρές επίσης ελάχιστες με το netflix να κυριαρχεί πλέον στις επιλογές μου μιας και η αμεσότητα που προσφέρει το κουμπί της υπηρεσίας στο τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης δεν υπάρχει λέμε!!!

Εσείς ; Τι τύπος είστε άραγε;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου